donderdag 16 augustus 2012

Op naar Brabant

Gisteren is er inderdaad nog een aardige onweersbui over getrokken, maar vanmorgen was het weer strak blauw met behoorlijk wat wind. Omdat het met stromingen en wind allemaal niet echt lekker uitkomt, hebben we besloten om vandaag al terug te gaan in plaats van morgen. Deze dag was toch al als een soort extra dag ingezet, voor het geval dat het weer om zou slaan en we de overtocht van Schier naar Ameland niet zouden kunnen doen. Een eventueel creatievere manier terug zou wat meer tijd kunnen gaan kosten en nu hadden we deze ruimte. Maar omdat alles erg goed gelopen is, bleek dit niet nodig. Wat spelevaren komt niet handig uit en thuis zullen ze ook blij verrast zijn. De meeste spullen heb ik nog in mijn kajak zitten en ik ben dan ook vrij snel klaar voor vertrek. Nu nog 2.9 km lopen met de kajaks tot de veerboot en dan staat de auto aan de andere kant klaar om terug te gaan richting het Brabantse na een heerlijk vaarweek die iets anders verlopen is dan enkele maanden geleden gepland. Maar ik ben wel erg blij dat we met z'n tweeën wel op pad zijn gegaan. Denemarken staat nu volgend jaar op de planning. Wie wil....



O ja, mijn kano karretje heeft het inderdaad niet overleeft.

Geen opmerkingen: