zondag 18 november 2007

Zwembadtraining

De eerste zwembadtraining van de Biesbosch Bevers zit er inmiddels al weer op. Heerlijk om zo anderhalf uur in comfortabel water bezig te kunnen zijn met je hobby. Na een korte instructie van Peter en mij met als thema balans, is een ieder wat in tweetallen gaan oefenen. Na een wisseling en nog wat balansoefeningen heeft men nog even flink naar eigen behoefte kunnen spelen. En waar nodig, heb ik de helpende hand geboden. Dit keer was er zelfs even de mogelijkheid om zelf eens in bootje wat te proberen. In de boot van Michel, een PE Nordkapp, lukte de balance brace en rollen zonder peddel me eigenlijk wel erg gemakkelijk. De techniek zit er dus toch al in, nu nog in mijn eigen boot. Het nadeel is dat ik zelf een flink hoog achterdek heb en dus lastig weer op mijn boot terug kan glijden. Maar nu ik weet dat het lukt, ga ik weer vol aan de slag. En zo blijven we lekker bezig............

Geen opmerkingen: