zaterdag 17 november 2007

Lekker wokken......

Net terug van de evaluatie van de TKBN zeekampen, gelijk mijn blog maar even bijwerken.

Eerst een evaluatie in het clubhuis van K.V. IJsselstein, waarbij we ook het nieuwe TKBN ZV-opleidingsboek hebben kunnen bewonderen dat binnenkort uit gaat komen. Het ziet er erg veelbelovend uit. Duidelijk en overzichtelijk komt het op mij over. En omdat de deelnemers van de theoriecursus dit ook als basis gaan krijgen, heb ik het dan ook maar gelijk besteld.

De nieuwe data van de zeekampen liggen voor volgend jaar inmiddels ook al weer vast,
14/15 juni en 20/21 september mijn bedoeling is om hier zeker weer bij te zijn.

En nu ik inmiddels officieel begonnen ben met de opleiding zeeinstructeur 3, ga ik ook proberen om deze kampen mee te kunnen nemen als ervaringstochten of iets dergelijks. Nu ben ik nog druk bezig om het hele papierwerk over de proeven van bekwaamheid door te worstelen. Heerlijk dat nieuwe leren ;-). Maar goed, hier komt later vast nog wel meer over......

Nu eerst maar eens even nagenieten van het heerlijke eten wat we als instructeurs aangeboden hebben gekregen als dan voor onze bijdragen aan de kampen. Niet nodig, maar wel erg gewaardeerd!


Geen opmerkingen: