zaterdag 4 juli 2009

Steekvliegen en motorbootjes....

Vanmorgen samen met mijn vader de Biesbosch in geweest. Ik heb het plan opgevat om van de kanovoorzieningen de coordinaten te verzamelen, zodat deze op de bevers site gezet kunnen worden. Het kaartje wat uitgegeven wordt in het bezoekerscentrum geeft naar mijn idee iets te globaal de lokatie aan, de voorziening op de Jonge Deen zijn we nu al twee keer straal voorbij gevaren. Dus vandaag op stap met de Garmin van mijn vader, best wel een leuk speelgoedje, maar deze is met name gericht op het gebruik op de fiets, te voet of in de auto. Als ik ooit zo´n ding koop wil ik graag iets waarin ik ook stafkaarten kan laden. Maar goed deze geeft ook prima de lokatie aan en waterdicht verpakt onderdeks gaat alles prima mee. Het clubhuis was de test en daarna stond de paalkampeerplaats op het programma. Vanuit Drimmelen via het Spijkerboor naar de paalkamperplaats bij de Bevert. Hier een bakkie en wat klooien met de GPS. Daarna via Buitenkooigat, Gat van de Slek, Keesjes Killeke, Gat van de Plomp en het Slootje van Sint Jan weer gauw richting Amer om de enorme aantallen steekvliegen (ze moeten toch meestal mijn vader hebben ;-) ) en motorbootjes te ontvluchten.

Geen opmerkingen: