zaterdag 25 juli 2009

Mikado.....

Van de week bij Arend Bloem op zoek geweest naar een nieuwe peddel en ook gedeeltelijk gevonden. Ik heb nu een Archipelago deelbaar in 4 delen gevonden. Dit gaat straks mijn reserve peddel worden en een Kinetic Touring(ook deelbaar in 4 delen) moet de vaste peddel gaan worden. Het grote voordeel is dat het transport erg makkelijk is en dat je nu dus ook met bladen kunt gaan wisselen. Komende week ga ik eens kijken wat losse bladen kosten om ook eens te kunnen experimenteren met grotere bladen (Kinetic Touring)als de prijs hiervoor tenminste redelijk is. Uiteindelijk wordt het de bedoeling dat mijn gewone peddel en mijn reserve peddel in 4 delen deelbaar is zodat ik in principe alles onderling kan gaan wisselen als er iets vervangen moet worden vanwege schade.

Geen opmerkingen: