zaterdag 11 juli 2009

Peddel dilemma...

In de eerste week van de vakantie staat een bezoekje aan Arend Bloem op het programma om een nieuwe peddel te gaan halen. Na behoorlijk wat zoek en speurwerk op internet naar wat er allemaal is, neig ik toch nog gewoon naar mijn oude vertrouwde Archipelago van Lendal. Afgelopen zondag ook eens met de Nordkapp van mijn vader gevaren, maar dat was eigenlijk ook niet alles. Je voelt wel dat je duidelijk wat meer water verplaatst, maar een smaller peddelblad blijft toch zeker mijn voorkeur houden. Daarom op internet naar wat opties voor een nieuwe Archipelago bekeken zoals blad en steel materialen. Maar na wat op en neer mailen met Arend Bloem zelf kwam ik toch tot de conclussie dat hij zoveel heeft dat het het makkelijkste is om toch maar naar Wormer te reizen. Bovendien moet ik dinsdag 21 juli toch ´s avonds in de Arena zijn voor U2, kortom dat wordt een heerlijk dagje.........thema kajak´s en geweldige muziek.

Geen opmerkingen: