vrijdag 7 december 2007

Het is hard werken...

voor mijn zeekamp windmolentje!
Het onstuimige weer van afgelopen week, zorgde er afgelopen zondag al voor dat ik niet ben gaan varen. Later in de week zorgt de wind er wel voor dat het molentje als een bezetene aan het werk blijft.

Het molentje heb ik afgelopen zomer gekregen samen met een goede fles Zeeuws Zilt, als dank voor mijn bijdrage aan het NKB zeekamp in Ellemeet van de groep. Het molentje als symbool voor de vele wind en het Zeeuwse Zilt voor de vochtige bedoeling van die week.
Het Zeeuwse Zilt heeft de nacht niet overleefd, maar het molentje staat inmiddels dus, als aandenken aan een geweldig zeekamp, in de tuin.
En nu ik dan ook eindelijk het traject zeeinstructeur 3 kan doorlopen, wordt het weer tijd om mijn aantekeningen van het zeekamp tevoorschijn te halen. Dit om de zaken die ik al tijdens het zeekamp gedaan heb, op te voeren als eerder verworven competenties. Veel papierwerk dus............

Geen opmerkingen: