zaterdag 15 december 2007

De puntjes op de i.....

Morgen staat geen rondje varen op de planning, maar wel een dagje in het teken van kajakken. De TKBN organiseerd morgen namelijk de eerste van drie dagen waarbij men de theorie voor het Zeevaardigheids Examen wordt doorgnomen met ZV-ers in spé. Ik mag het gedeelte over onderkoeling gaan verzorgen. In eerste instantie stond dit al op het programma voor het septemberkamp, maar vanwege het late tijdstip hebben we toen besloten om het af te blazen.
Een verstandige keuze. Maar morgen kan ik mijn verhaal weer te voorschijn halen om dit dan te presenteren. Zometeen wil ik alles nog even goed doornemen en wat spullen bijelkaar zoeken om mijn verhaal wat aan te vullen. Kleding, bivakzak, group shelter en dergelijke doen het altijd erg goed en zorgen voor het plaatje bij het praatje.............

Geen opmerkingen: