maandag 1 oktober 2007

Extra examen ZVE

`Zaterdag 13 of zondag 14 oktober organiseert de stichting Peddelpraat een NKB ZVE examen, onder andere voor de deelnemers aan het Peddelpraat zeekamp.`

Met veel plezier en interesse las ik vandaag het bovenstaande mailtje. Eindelijk!!!
Zoals inmiddels wel duidelijk is geworden, zit ik te springen om het ZVE examen te doen. Het ZVE diploma, is het laatste deel wat ik nog nodig heb om echt verder te kunnen met mijn zeeinstructeurs opleiding. Vanwege wat slechte ervaringen in het verleden, heeft de Commissie Opleidingen gesteld dat men dit papiertje eerst in het bezit moet hebben, voordat men kan gaan starten met het traject. Op zich niets mis mee, het is goed om een bepaald instap niveau te hanteren. Nou wil net het vervelende aan het ZVE examen zijn, dat dit vanwege vaak te gunstige omstandigheden niet al te vaak afgenomen kan worden.

En nu er dus de mogelijkheid voor gemaakt gaat worden, doe ik hier graag aan mee. Wordt vervolgd dus.......

Geen opmerkingen: