vrijdag 26 oktober 2007

Brrrrrrrrrrr

Vandaag de definitieve afspraak gemaakt met Arie voor mijn bijdrage aan de ZV-theoriedag van de TKBN. De theorie die bij het opleidingstraject naar het ZV examen hoort, wordt bij de TKBN sinds enige tijd in de winter verspreid over een aantal zaterdagen gegeven. Met een praktijkdag wordt het geheel dan afgesloten. Een prima concept naar mijn idee.
Ik had voor het september kamp al een lezing/workshop uitgewerkt over onderkoeling. Maar omdat het tijdsschema op de zaterdag nogal was uitgelopen, hebben we toe besloten om het te verplaatsen naar een later tijdstip.
16 december is het dan zo ver. En aangezien ik nu de beschrikking heb over een beamer en dergelijke, ga ik mijn flap-over presentatie maar eens digitaliseren in een powerpoint.

Geen opmerkingen: