dinsdag 18 september 2007

Whisky by the Sea festival

`Zaterdag 22 september staat het Arsenaal in Vlissingen volledig in het teken van (malt) whisky. Het zal voor de bezoekers van het festival een geweldige ervaring zijn te kunnen genieten van de vele aanwezige whisky’s. Vrijwel alle importeurs zijn aanwezig, die enkele honderden verschillende whisky’s presenteren. .`aldus de organisatie van dit evenement.

Zeekajakken en malt whisky zijn voor mij aan elkaar verbonden geraakt de afgelopen jaren. Om een of andere reden ben ik begonnen met het genieten van een goed glas whisky, sinds ik op zee vaar. Misschien komt dit ook omdat een groot deel van mijn tochten in het geweldige Schotland plaats vinden ;-). Maar goed, inmiddels ben ik dus een enorme liefhebber van een goede malt geworden en nu op korte afstand een festival georganiseerd wordt in het teken van whisky wil ik daar natuurlijk ook wel even een kijkje nemen.

Voor komende zaterdag staat dat dus dan ook op de planning. Samen met mijn vader, en ook vaste vaarmaatje bij dit soort tochten, gaan we ons verder verdiepen in de wondere wereld van de whisky. De tocht van zondag rond Tiengemeten laten we maar even voor wat het is............

Geen opmerkingen: