woensdag 12 september 2007

Foto's Corsica online!

Het was een flink karwei, maar na flink wat scan werk zijn de foto's van onze eerste echte grote kajaktocht nu online. Als je zo bezig bent met het scannen en sorteren, komen alle bijzondere momenten weer boven. Echt een geweldige tocht om nooit te vergeten.
Vandaag ook gelijk het APS rolletje van mijn watercamera weggebracht om te laten ontwikkelen. Nog even wachten dus. Zo gauw ik deze weer terug heb kan ik ook weer aan de slag met de foto's van het TKBN kamp van afgelopen weekend. Maar eerst nog het verslag van het NKB zeekamp afronden. Door alle drukte op school is dit even blijven liggen, gelukkig zijn mijn dag-aantekeningen behoorlijk gedetailleerd geweest. Dit scheelt een hoop graafwerk in mijn bovenkamer........

Geen opmerkingen: