donderdag 30 augustus 2007

Weer aan het werk

Na zeven weken vakantie en een introductieweek zit nu de eerste echte schoolweek er al bijna op. Het is wel even wennen, nieuw gebouw, nieuwe collega´s en zelfs een aantal nieuwe vakken erbij op het rooster. Wel leuk allemaal, maar ik voel me af en toe nog net zo´n brugklasser die de halve school door loopt op zoek naar het juiste lokaal.
Ondanks een aantal opstart problemen die je in deze situatie al tijd wel krijgt, valt het me niet tegen. Natuurlijk zijn er wel een aantal dingen waarvan ik nu al heb, dat we dat maar gauw moeten veranderen. Maar dat lossen we ook wel weer op.
Volgend weekend staat het laatste zeekamp van dit jaar nog op de rol. Het TKBN zeekamp in Ellemeet. Ik heb er al erg veel zin in, het blijft gewoon geweldig om aan dit soort activiteiten als instructeur een steentje bij te kunnen dragen.
Als het weer en met name de wind een beetje mee zit komt het weer helemaal goed!

Geen opmerkingen: