woensdag 8 augustus 2007

Foto´s zeekamp op de site

Het was even zwoegen, maar de foto´s van het zeekamp zijn inmiddels terug te vinden op de site. Flink wat werk, zeker omdat ik het toch allemaal een beetje in de zelfde opmaak en stijl wil hebben.
Vandaag ook begonnen in het cursusboek marifonie. Als ik dan toch het plan heb opgevat om een marifoon te gaan kopen, moet ik het maar gelijk goed doen ook. Een officeel geregistreerd exemplaar dus. Op internet heb ik al een aantal marifoons gezien die me wel wat lijken. Op dit moment gaat de voorkeur uit naar de Icom en dan waarschijnlijk de Icom IC-M33. Goed waterdicht en degelijk. Maar goed voordat al het papierwerk afgerond is ben ik, heb ik gehoord, wel weer minimaal 3 of 4 maanden verder. Eerst maar eens verder met mijn cursusboek en inschrijven voor het examen in Rotterdam of Den Haag.

Geen opmerkingen: