woensdag 15 augustus 2007

Druk, druk, druk....


Ach, valt op zich wel mee. Er lopen nu alleen nogal wat dingen tegelijk. Afronding zeekamp NKB in de vorm van een verslag, bestuderen van het cursusboek marifonie, zeevaardigheid extra theorie op niveau houden en alvast wat globale ideeën uitwerken voor wat betreft de tochten tijdens het TKBN kamp van 7 t/m 9 september ook weer in Ellemeet. Daarnaast mag ik het zaterdagavond gedeelte verzorgen. Aan het thema zijn we al uit, dat wordt onderkoeling. Met de verdere uitwerking ben ik al aardig ver in mijn hoofd, nu nog uitwerken op papier.
Ik hou niet echt van een droge opsomming, dus ik wil het wat praktischer houden. Eerst wat korte theorie en daaraan gelijk gekoppeld de praktische uitvoering met de beperkte middelen die wij in de kano meeslepen. Ik heb nog even om het geheel verder uit te werken, komt helemaal goed dus.
En maandag is het weer zo ver, na een lange vakantie(lang leven het onderwijs)met eigenlijk alleen maar kanoën en het gezin, mag ik weer aan de slag.
Dat zal even wennen worden ben ik bang. Met name omdat het oude schoolgebouw inmiddels grotendeels gesloopt is en we samen met een andere lokatie nu (eindelijk) in één gebouw komen. Erg spannend allemaal!

Geen opmerkingen: