woensdag 12 januari 2011

Biesbosch


Afgelopen zondag weer eens in de Biesbosch gevaren samen met mijn vader. Het was wel erg goed te merken dat het de afgelopen tijd behoorlijk wat geregend heeft, het waterpeil in de Biesbosch stond behoorlijk aan de hoge kant. het was dan ook lang geleden dat we ter hoogte van de Amalia hoeve de dijk met de punt van de kano aan konden tikken. Wel grappig om nu zo langs de dijk te varen terwijl normaal we op een meter of tien van de dijk varen. Vanwege de kou toch maar mijn moffen en handschoentjes mee genomen. ik vaar normaal nooit met die dingen, maar ik was met name benieuwd hoe het varen was met de handschoentjes. Ik heb nu vrij dunne neopreen handschoenen met grip gevonden voor een prima prijs bij de Decathlon. Ze bevallen wat dat betreft prima om mee te varen. Alleen doordat het toch wat nat wordt en in combinatie met flink wat wind leverde het toch nog wat koude handen op. De moffen krijgen dus toch de voorkeur.

Geen opmerkingen: