zondag 20 september 2009

TKBN zeekamp september 2009

Net terug van een zeer geslaagd zeekamp en nu snel even wat foto´s online zetten.
Deze keer samen met Han een deel van de ZV groep gedraaid en dat beviel erg goed. Zaterdag zelfs vrijwillig de hele ochtend in het water gestaan om in een kleinere groep de hoge steun uit te kunnen leggen en te laten oefenen. Daarna nog wat reddingen geoefend en toen was de stap naar incident management niet zo groot meer, dus ik ben maar gaan zwemmen bij de blokkendam. Binnen no time was ik weer gered en zat ik weer terug in mijn boot. Onze uitleg was dus duidelijk overgekomen.......
Later op zee nog eens geprobeerd om voor wat chaos te zorgen door ver achter de groep om te gaan, maar ondanks mijn aardige pogingen werkte men prima samen en verliepen de reddingen vlot zoals ze horen. Op de terugweg heb ik blijkbaar een aantal mensen geinspireerd, want bij bosjes ging men zwemmen (vrijwillig!!!). Deze groep was zeker niet bang om nat te worden, erg leuk. Zo eerst eens wat spullen opruimen en later meer over het zeekamp.........

Geen opmerkingen: