donderdag 12 juli 2007

Voorbereiden op het NKB zeekamp




Net terug van een korte vakantie met het gezin op Texel, nu al weer bezig om het een en ander voor te bereiden voor het NKB zeekamp in Ellemeet. De ideale mogelijkheid om meer ervaring op te doen als aspirant-zeekanoinstructeur. Vandaag de eerste inkopen gedaan voor wat betreft het eten en de snacks voor onderweg. En vanavond weer eens op het net wat gezocht naar achtergrond info over de onderwerpen waar ik de deelnemers iets wijzer over mag maken.
Volgende week nog even wat polyesteren aan mijn boot, ik ontdekte helaas wat schade aan de gelcoat. Maar dat moet wel weer goed te repareren zijn. We worden namelijk al vrij handig in het repareren en aanpassen van onze boten mijn vader en ik.
Zondag nog maar weer eens even de boot in om een stukje te varen in de Biesbosch.

Geen opmerkingen: