donderdag 31 juli 2008

En bijna weer op weg

Lang leve het onderwijs! Morgen ga ik nog met het gezin drie weken op vakantie. De auto zit inmiddels al nokkie nokkie vol. Ik geloof dat ik zelfs meer zooi mee neem dan bij een kanotocht....
Maar goed morgen lekker naar NormandiĆ«. Ik heb een flinke lading Ocean Paddler´s meegenomen. Tot nu toe nog steeds geen tijd gehad om ze te lezen vanwege alle drukte op school en het voorbereiden en pakken van spullen voor Schotland en NormandiĆ«.
Nu eerst mijn Canon terugbrengen voor reparatie, in Schotland bleken de meeste foto´s die ik maakt zwaar overbelicht te zijn. Gelukkig kun je dit nu in het digitale tijdperk gelijk zien en is de frustratie ter plekke (ik had nog een waterdichte camera bij me) op te lossen. Hopelijk is het probleem na de vakantie opgelost, want die EOS bevalt me eigenlijk wel erg goed.

Geen opmerkingen: